Lamelni ventil V-Force 4 - Aprilia RS, RX, SX, Derbi Senda, GPR, Gilera GCM, RCR, SMT, Honda CR80, CR85, Simson

RP42296

Nov izdelek

Lamelni ventil  V-Force 4 für Aprilia RS, RX, SX, Derbi Senda, GPR, Gilera GCM, RCR, SMT, Honda CR80, CR85, Simson

Več podatkov

Dobavljivo 5 - 7 dni

Z nakupom tega izdelka lahko zberete do 22 točk zvestobe. Vaša košarica bo dobila skupaj 22 točk zvestobe ki se jih lahko zamenja za kupon v vrednosti 2,20 €.


180,00 €

Na seznam želja

Več podatkov

V-Forsi membranskih blokov Moto Tassinari že več kot 15 let veljajo za "orožje" na področju dvotaktnega uglaševanja. Edinstvena konstrukcija podvoji vstopno površino v primerjavi z običajnim membranskim blokom.

Z membranskim blokom V-Force 4 je uvedeno novo obdobje tega super talenta. Serija 4 ni posodobitev, temveč popolna prenova celotnega sistema. Seveda se vse prednosti V-Force 3 ohranijo v celoti. Vendar je bila konstrukcija preoblikovana, da je blok še bolj učinkovit.

Na primer, membranske plošče so zdaj izdelane in izdelane iz popolnoma novega laminata iz smole in ogljikovih vlaken. To prinaša večjo hitrost plina, boljše tesnjenje in boljšo vzdržljivost v primerjavi z V-Force 3. Tako kot model MotoTassinari V-Force 3 ima blok trstičnega ventila V-Force 4 naslednje lastnosti:

1. Sama membrana se za enak pretok zraka kot običajni membranski blok premakne le za polovico toliko. To skrajša čas odpiranja in zapiranja trombocitov. Ta učinek postane izjemno učinkovit, zlasti pri visokih hitrostih.

2. Točka 1 povzroči manj obremenitve in obrabe membran, kar posledično povzroči daljšo življenjsko dobo.

3. V valju je dosežena veliko boljša stopnja polnjenja in s tem večja moč motorja. Kombinacija kratkih odpiralnih in zapiralnih časov z dvojnim prečnim prerezom na koncu privede do boljše krivulje navora: Kot da bi se kombinirale prednosti tankih in debelih membranskih plošč.

Druga točka, ki govori o bloku trstičnih ventilov V-Force, je zasnova brez vijaka. Odpravlja nevarnost popuščanja vijakov na območju sesanja in preprečuje poškodbe motorja.

Montaža zahteva manjša rezkalna dela, tako da se blok prilega ohišju motorja. Za večje membransko telo mora biti nekaj prostega prostora. Ta trud se splača!

Primerno za Derbi motorje EBE, EBS, D50B0 in Honda Motocross CR80, CR85.

Mnenja in ocene

Napiši mnenje

Lamelni ventil  V-Force 4 - Aprilia RS, RX, SX, Derbi Senda, GPR, Gilera GCM, RCR, SMT, Honda CR80, CR85, Simson

Lamelni ventil V-Force 4 - Aprilia RS, RX, SX, Derbi Senda, GPR, Gilera GCM, RCR, SMT, Honda CR80, CR85, Simson

Lamelni ventil  V-Force 4 für Aprilia RS, RX, SX, Derbi Senda, GPR, Gilera GCM, RCR, SMT, Honda CR80, CR85, Simson

Related topics on forum

30 drugi izdelki v isti kategoriji: