Splošni pogoji poslovanja spletnega nakupovanja so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.

Spletno trgovino upravlja FRČO MOTO TRGOVINA in VARNOST DOMA – Boris VODUŠEK s.p. , Tovarniška ulica 9 , 2319 Poljčane , Slovenija.
Mobilni telefon : 041/707-219, davčna številka SI34907807, sem zavezanec za DDV
(v nadaljevanju FRČO MOTO) .

DOSTOPNOST PODATKOV (povzetek zakonodaje):

FRČO MOTO in VARNOST DOMA (v nadaljevanju - FRČO MOTO TRGOVINA) se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije :

  • Identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra itd.),

  • Kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta,

    telefon),

  • Bistvene značilnosti blaga (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),

  • Dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v

    razumljivem roku),

  • Pogoje dostave artiklov (način, kraj in rok dostave),

  • Vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že

    vsebujejo davke in stroške prevoza),

  • Način plačila in dostave,

  • Časovna veljavnost ponudbe,

  • Rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o

    tem če in koliko stane kupca vračilo artikla,

  • Pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike

    s kupci,

    PONUDBA ARTIKLOV

    Zaradi narave poslovanja preko svetovnega spleta se ponudba ažurira in spreminja pogosto in hitro.

    NAČINI PLAČILA

    FRČO MOTO omogoča naslednje načine plačila :

  • z gotovino ob prevzemu (dostavljalcu), ( po povzetju)

  • z nakazilom na TRR račun FRČO MOTO številke SI56 0441 1011 3643 723 odprt pri banki

    - Nova kreditna banka Maribor d.d. po ponudbi/predračunu

  • (oddano naročilo velja kot predračun)

  • PayPal

    CENE

Vse cene v spletni trgovini FRČO MOTO imajo vštet DDV ( Razen če je izrecno zapisano drugače ) .
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in veljajo za vsa zgoraj navedena plačila .

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi narocilo (kupec prejme elektronsko sporocilo o statusu Narocilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika , kot za kupca.

Če kupec naročila ne prekliče , gre naročilo v nadaljnjo obdelavo , ko ponudnik narocilo pregleda , preveri dobavljivost narocenih artiklov in narocilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja tocnosti dobave poklice kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi narocila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu narocenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in ga odpošljena določen naslov .

SKLENITEV POGODBE IN DOBAVA

V spletni trgovini poiščite želeni izdelek in ga dodajte v nakupovalno košarico. To storite tako, da kliknete na (+ ) poleg cene izdelka na seznamu ali kliknete »dodaj v košarico« ob opisu izdelka.

Izdelek lahko kadarkoli iz košarice tudi odstranite. To storite tako, da kliknete (x) ali smetnjak (odstrani izdelek) v predogledu košarice ali v pogledu »košarica« označite izdelek pod napisom odstrani in kliknete »osveži«.

Če ste izbrali vse želene izdelke kliknite » nadaljuj na blagajno«. V nadaljevanju se odločite ali boste naročili izdelke kot gost ali pa se registrirajte oz. prijavite če ste že registrirani.

Priporočamo vam izbiro registracije , saj s tem pridobite uporabniško ime in geslo s katerim lahko kasneje dostopate do vaših uporabniških podatkov in statusa naročil.

Nato vpišite svoje podatke in v naslednjem koraku še izberite način plačila in dostave. Še enkrat se vam izpiše vsebina košarice, naslov in način dostave in plačila.

Pozorno preglejte vnesene podatke in potrdite naročilo. Po elektronski pošti prejmete potrdilo o naročilu.

- Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti. Poleg tega bo kupec na e- naslov , ki ga je vnesel , prejel e-pošto s podrobnostmi njegovega naročila. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Kupoprodajna pogodba (to je prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku podjetja. Sporočilo lahko potrošniku na njegovo zahtevo podjetje ponovno pošlje.

Vaše naročilo bomo pregledali , preverili dobavljivost in potrdili naročilo oz. ga zavrnili , v primeru , da za to obstaja tehten razlog.

Prodajalec lahko za preverjanje podatkov ali v primeru uskladitve dobavnih pogojev kupca pokliče na posredovano telefonsko številko ali ga kontaktira po elektronski pošti.

- Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku , ko ponudnik potrdi narocilo (kupec prejme elektronsko sporocilo o statusu Narocilo potrjeno - sprejeto v obdelavo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika , kot za kupca.

- V primeru telefonskega naročanja se smatra , da se strinjate z navedenimi pogoji poslovanja in GDPR.

Kupec lahko plača naročeno blago ob prevzemu z nakazilom na
TRR SI56 0441 1011 3643 723 prodajalca po predračunu (naročilo velja kot predračun)

Prodajalec pripravi blago za prevzem ali ga preda dostavljavcu. Kupec prejme sporočilo o statusu naročila »Poslano v dostavo «.
Prodajalec se bo trudil , da bo blago dostavljeno kupcu v dogovorjenih rokih.

DOBAVNI ROK
Za izdelke na zalogi je dobava blaga 1-3 delovn
e dni (SLO). Za izdelke , ki niso na zalogi , vam bomo ob morebitnem oddanem obrazcu za povpraševanje o artiklu , dobavni rok sporočili po enem izmed vaših kontaktov.

DOSTAVA

Dostava se izvrši na naslov , ki ste ga posredovali ob naročilu ali registraciji in je omejena na področje države Slovenije. Če želite dostavo izven Slovenije za ponudbo povprašajte prodajalca. Dostava se izvrši v dopoldanskem času zato priporočamo , da za dostavo izberete tisti naslov , kjer ste dosegljivi. V primeru , da vas v času dostave ni na naslovu , vam bo dostavljalec pustil sporočilo in se z vami dogovoril za ponovno dostavo.

Dostavljalec vam blago dostavi do vhoda v stanovanjski objekt.

- Dostava na izbrano mesto v vašem stanovanju , dvorišču , hiši ali poslovnem objektu in namestitev ter montaža , nista vključeni v ceno dostave.

- Ne pozabite, da morate biti ustrezno pripravljeni na prevzem večjih in težjih pošiljk.

Pogodbeni partner – dostavljalec pošiljk je Pošta Slovenije oz. druga kurirska služba , ki opravlja svojo dejavnost v Sloveniji ali v vaši državi , vendar si prodajalec pridržuje pravico izbrati drugega dostavljalca , če s tem ne bo spremenil dogovorjenih pogojev ali se bo s tem še bolj prilagodil kupcu.

Takoj ob dostavi ob prisotnosti dostavljalca preverite blago. V primeru poškodovanega blaga naj obvezno tudi dostavljalec podpiše reklamacijski zapisnik - oziroma zapisnik o poškodovani pošiljki.

  Kasnejše reklamacije glede poškodovanega blaga ali prevzete količine prevozniki upoštevajo le izjemoma in jih tudi naše podjetje ne more rešiti ali upoštevati. Če je le mogoče zabeležite poškodbo s fotoaparatom. Paket skupaj z zapisnikom vrnite dostavljalcu . V teh primerih se obrnite na (podjrtje za dostavo) dostavljalca , ki je izvršil dostavo. Kontaktni podatki dostavne službe so na spremljevalnih dokumentih na paketu.

OSEBNI PREVZEM

Roki za osebni prevzem izdelka na našem naslovu je 5 delovnih dni od prejetega sporočila na na vaš email , da je blago pripravljeno za prevzem. Po preteku 5 delovnih dni lahko vaše naročilo storniramo.

PLAČILO
Za naročeno blago je možno plačilo po pov povzetju kar pomeni , da plačate dostavni službi ob dostavi paketa. V tem primeru vam bomo paket poslali v najkrajšem možnem času.

Če se odločite za plačilo po predračunu gre naročilo v izvedbo , ko sredstva nakažete na naš TRR(za hitrejši postopek nam pošljite potrdilo o plačilu na e mail).

Stroške pošiljanja plača naročnik/prejemnik pošiljke , v kolikor je vrednost nakupa manjša od 250,00 EUR. V primeru nakupa nad vrednostjo 250,00 EUR poštnino plača FRČO MOTO. Izjema je naročilo izdelkov, ki potrebujejo posebno dostavo, glede na težo ali dimenzije. V tem primeru je poštnina prikazana na predračunu. Po izvedenem naročilu bo blago poslano na naslov, ki ste ga navedli ob nakupu.

Stroški dostave so lahko različni glede na velikost in težo izdelka – paketa.

- Spletna trgovina FRČO MOTO si pridržuje pravico, da vsa naročila , za katera je kupec izbral predvideno plačilo z nakazilom na transakcijski račun podjetja , enostransko prekliče , če so od dneva naročila minili več kot 3 delovni dnevi in kupnina ni bila poravnana v tem času. (Neizvršena plačila/naročila namreč bremenijo zalogo podjetja in onemogočajo nakup ostalim uporabnikom).

Z oddanim naročilom v spletni trgovini www.frcomoto.si - FRČO MOTO TRGOVINA se zavezujete , da boste pri izbiri plačila po povzetju ob prevzemu vašega blaga poravnali kupnino.

Ob prevzemu pošiljke obvezno podpišite morebitne spremne dokumente (dobavnica, ...).

Blago ste dolžni pred prevzemom vizualno in številčno pregledati ter zapisati morebitne vidne poškodbe na embalaži ali blagu.

NEPREVZETI PAKETI - Kupec je po Obligacijskem zakoniku naročen paket dolžan prevzeti in plačati odkupnino. V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzroča finančno škodo. V primeru neprevzetega paketa stranki zaračunamo stroške neprevzetega paketa (3,70€ + stroške vrnitve paketa, katere cena se razlikuje od vsakega posameznega paketa), strošek priprave paketa, katera zajema vse administrativne stroške z obdelavo neprejetega paketa v skupni višini: 10,00€ za vsa naročila, v katere je vštet material za pakiranje in embalaža v višini 2,50€ in stroški administrativne priprave v višini 7,50€. Naročnik se lahko zaračuna stroškov izogne z vnovično dostavo povečano za stroške vrnitve pošiljke in nove dostave. V primeru lažnih naročil bomo IP naslov kupca predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo.

ZAVRNITEV NAROČILA

Podjetje FRČO MOTO TRGOVINA, Boris VODUŠEK s.p. lahko naročilo, za katerega ugotovi , da ga pod navedenimi pogoji in podatki , s katerimi razpolaga , ne more izvesti, zavrne.

ODSTOP OD POGODBE IN VRAČILO BLAGA

Pogodbe , sklenjene na daljavo in pogodbe , sklenjene zunaj poslovnih prostorov ter z njimi povezan odstop od pogodbe opredeljujejo 43., 45. in 46. člen ZVPot in njihovi podčleni. Pravico do vračila kupnine , garancije , stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila ZPV (kamor spada tudi nakup preko spletne trgovine) in njihovi podčleni. vrne prodajalcu brez navedbe razloga.

V roku 14 dni od prejema blaga nas mora kupec pisno po pošti ali elektronski pošti obvestiti o namenu vračila blaga. Edini strošek , ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti v roku do 15 dni po sporočilu o odstopu od pogodbe. Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah , katerih predmet je blago (naročeno izrecno in samo na željo stranke ) , ki je bilo izdelano oziroma pripravljeno po natančnih navodilih potrošnika , ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam , ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu , kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga , če zmanjšanje posledica ravnanja , ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave , lastnosti in delovanja blaga. Prejeto blago mora kupec vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini in obliki (menjav električnih komponent , Tuning delov -" ti niso homologirana za cestno uporabo "cilinder kitov /uplinjačev , izpuhov po prvi montaži ne reklamiramo ) , razen če je blago uničeno , pokvarjeno , izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala , ne da bi bil za to kriv potrošnik. V primeru vračila v blaga - izdelka , ki je že bil zmontiran , pa se vrne kupnina le delno v višini ocenjene vrednosti izdelka. (ZPV-člen 43D -9. odstavek) Oceno vrednosti poda FRČO MOTO. Vrnitev prejetega blaga prodajalcu v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. Prosimo, da vrnjenim izdelkom priložite tudi kopijo računa in kratko pojasnilo zakaj vračate blago. Obrazci - Odstop od pogodbe  in Vračilo stvarna napaka!

- Izdelke dobro zaščitite (obložite s časopisnim papirjem) in vrnite na naš naslov (FRČO MOTO TRGOVINA Tovarniška ulica 9 2319 Poljčane) preko Pošte Slovenije ali drugega dostavljalca. V paket priložite kopijo originalnega računa in ustrezen obrazec - Vračila ali odstop !!
- Prosimo vas, da vrnjene pošiljke ne pošiljate z odkupnino , saj le te ne bodo prišle do našega naslova. Priporočamo , da pošiljko pošljete "priporočeno", da lahko pošiljko v primeru izgube izsledite.

Kupec mora blago vrniti na naslov: FRČO MOTO TRGOVINA – Boris VODUŠEK s.p., Tovarniška ulica 9, 2319 Poljčane.

Vračilo vplačila (vrednost blaga , stroškov) bo izvedeno na TRR kupca takoj , ko je mogoče , oziroma najkasneje v 30 dneh po prejetju obvestila o odstopu od pogodbe.

REKLAMACIJA

Postopek reklamacije lahko izvede le kupec, ki je naveden na originalnem računu. V primeru , da se je izdelek poškodoval med dostavo , se obrnite na dostavljalca pošiljke Pošto Slovenije oz. drugo kurirsko službo , ki opravlja svojo dejavnost v Sloveniji ali vaši državi in ki vam je blago dostavila. Reklamacija se izvede v roku 15 delovnih dni od datuma, ki je odtisnjen na računu. Reklamacije sprejemamo na elektronski naslov frcomoto@gmail.com.

V spletni trgovini je pri vsakem artiklu zabeleženo garancijsko obdobje (v kolikor podatek ni naveden, izdelek nima garancije), prav tako tudi na garancijskem kartončku ali priloženem računu. Garancija prične veljati od dneva prejetja artikla in velja do izteka garancije. Za uveljavljanje garancije nedelujočega artikla je potrebno artikel vrniti v času garancijskega roka s kopijo računa ali številko naročila (lahko tudi ime naročnika , na katerega je bil račun izdan) ali garancijskim listom, v kolikor je bil priložen k artiklu. Na podlagi izdanega računa imamo vpogled v naročilo, iz katerega so razvidni podatki izdelka in vaši osebni podatki.

- Poleg je potrebno obvezno priložiti tudi izpolnjen obrazec za vračilo artikla.

Garancija preneha veljati v primeru malomarnega ravnanja z izdelki , nepravilne uporabe , mehanske poškodbe , poškodovane embalaže ali okvar s prisotnostjo višje sile. Prav tako preneha veljati garancija v primeru, da se izdelek predela ali da izdelek vgradi nepooblaščena oseba (v primeru vgradnje blaga pooblaščene osebe naj se račun vgradnje glasi na kupca izdelka).

V garancijo prav tako ne spadajo okvare , povzročene pri transportu po izročitvi , okvare zaradi nepravilnih montaž ali vzdrževanj , mehanske okvare , ki jih je povzročil uporabnik oz. so posledica normalne dolgotrajne uporabe , okvare povzročene zaradi višje sile , neustreznega čiščenja ali vzdrževanja.

VARSTVO OSEBNIH PODATKOV

Osebni podatki se zbirajo le v poslovne namene. Z njimi se ravna v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP).

Za primere zlorab in vdorov v računalniški sistem ne prevzemamo nobene odgovornosti. Vsa evidenca naročil se nahaja na sedežu podjetja . V primeru nejasnosti pri oddaji naročila , si lastnik spletne trgovine FRČO MOTO, pridržuje pravice do navezave stika z naročnikom preko komunikacijskih sredstev na daljavo.

Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik – kupec sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

AVTORSKE PRAVICE

Spletna trgovina FRČO MOTO, vsi podatki, opisi, slike in grafika so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno kopirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega soglasja.

Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.

- Sprememba splošnih pogojev poslovanja FRČO MOTO TRGOVINA si pridržuje pravico , da kadarkoli spremeni splošne pogoje poslovanja brez vnaprejšnje najave. Spremenjena pravila stopijo v veljavo in se uporabljajo od objave na spletni strani dalje.

PRITOŽBE IN SPORI

FRČO MOTO spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Po vseh močeh se trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb. FRČO MOTO bo v roku petih delovnih dneh po prejemu pritožbe potrdil stranki – kupcu prejem le te in mu sporočil , kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.

Pritožba se odda prek e- poštnega naslova frcomoto@gmail.com.

FRČO MOTO se zaveda , da je bistvena značilnost potrošniškega spora , vsaj kar zadeva sodno reševanje njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški , ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik – kupec ne sproži spora pred sodiščem.

- Zato si FRČO MOTO prizadeva po svojih najboljših močeh , da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V nasprotnem primeru je za spore pristojno sodišče v Slovenski Bistrici.

- Za vse dodatne informacije se obrnite na

našo telefonsko številko 041/707-219 (med 13.00 in 18.00 uro)

oziroma na elektronski naslov frcomoto@gmail.com.


Osnovni podatki spletne trgovine:
Naziv: FRČO MOTO TRGOVINA IN VARNOST DOMA Boris Vodušek s.p.

Naslov: Tovarniška ulica 9 , 2319 Poljčane , Slovenija

Spletna stran:http://www.frcomoto.si

E-pošta:frcomoto@gmail.com

Telefon:041/707-219

Identifikacijska št. za DDV:SI34907807

Matična številka:3953491000

Transakcijski račun (TRR) - IBAN:SI56 0441 1011 3643 723 (Nova KBM d.d.)

ŽELIMO VAM OBILO PRIJETNIH IN UGODNIH NAKUPOV !

Boris VODUŠEK s.p.