RP171.0537
Nov izdelek
Vžig z notranjim rotorjem Malossi MHR Team II za Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio 50ccm LC
Rok dobave 5-7 dni
Pozor: Zadnji kosi na zalogi!
Datum razpoložljivosti:
Z nakupom tega izdelka lahko zberete do 57 točk zvestobe. Vaša košarica bo dobila skupaj 57 točk zvestobe ki se jih lahko zamenja za kupon v vrednosti 5,70 €.
Vžig z notranjim rotorjem Malossi MHR Team II za Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio 50ccm LC
Vžig z notranjim rotorjem Malossi MHR Team II za Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio 50ccm LC
Prejemniki :
* Zahtevana polja
ali Prekliči
Vžig z notranjim rotorjem Malossi MHR Team II za Aprilia, Derbi, Gilera, Piaggio 50ccm LC
Vžig z notranjim rotorjem Malossi MHR Team II primeren za različna vozila Aprilia, Derbi, Gilera in Piaggio s tekočinsko hlajenimi 50cc motorji.
Z vžigom notranjega rotorja MHR Team II je mogoče upravljati več preslikav brez druge dodatne naprave. Izbrano karto lahko spremenite tudi tako, da premaknete OFFSET za nadaljnjih ± 2° v korakih po 0,5°.
Z razvojem 8-bitnega mikroprocesorja uP STM8 s hitrostjo obdelave 20 MIPS je krmilna enota zdaj še manj občutljiva na motnje, izboljšan pa je tudi nadzor časa vžiga.
Krmilna enota CDI ima 3 krmilne elemente:
"MAPS" za izbiro mesta vžiga (mape)
"OFFSET" za premik izbranega zemljevida za ± 2°
"LIM" za izklop ali nastavitev omejitve hitrosti med 11.500 vrt./min in 14.300 vrt./min v korakih po 200 vrt./min (zlasti za 4-taktne motorje)
Izbirate lahko med 8 vnaprej programiranimi zemljevidi krivulje vžiga:
2-taktni: 6 prednastavljenih zemljevidov z dinamičnim napredovanjem vžiga
4-taktni: 1 prednastavljena shema z dinamičnim napredovanjem vžiga
Splošno: 1 zemljevid s fiksno točko vžiga
Poleg prvovrstnih komponent je izboljšana celotna osnovna struktura vžiga, tako da rotor in stator sedaj še bolje delujeta skupaj na mehanski in elektronski ravni.
Visokonapetostna tuljava:
Največja razelektritvena napetost > 40 KV za hitrosti motorja > 3000 vrt/min
Največja vrzel napetosti odprtega kroga > 50KV
Čas zagona pri 10 barih > 1750 V/uS
Enota rotor-stator
Teža statorja je zmanjšana za približno 30 % - skupaj 100 g
Monolitno magnetno vezje z visoko prepustnostjo
Optimizirana magnetna pot
Ojačitev navitega dela s kabli z višjim izolacijskim razredom in večjim premerom žice
Izboljšajte električno zmogljivost za +20 %
Zmanjšanje minimalne zagonske hitrosti s 450 vrt/min na 370 vrt/min
Miniaturiziran neprepustni konektor z zaščito IP67, z zadrževalno napravo
Rotor Ø 58 z neodimskimi trajnimi magneti
Ker gre za čisto dirkalni vžigalni sistem, na vozilu ni električnega napajanja za druge porabnike (razsvetljava ipd.). Vrhunski vžig samo za dirkališče! Absolutna obveznost za vsakogar, ki se želi voziti spredaj in iz svojega motorja izvleči vse.