RP41215
Nov izdelek
Lameli ventil Moto Tassinari V-Force 3 - Aprilia RS, RX, SX, Derbi Senda, GPR, Gilera GCM, RCR, SMT, Honda CR80, CR85, Simson
Rok dobave 5-7 dni
Pozor: Zadnji kosi na zalogi!
Datum razpoložljivosti:
Z nakupom tega izdelka lahko zberete do 26 točk zvestobe. Vaša košarica bo dobila skupaj 26 točk zvestobe ki se jih lahko zamenja za kupon v vrednosti 2,60 €.
Lameli ventil Moto Tassinari V-Force 3 - Aprilia RS, RX, SX, Derbi Senda, GPR, Gilera GCM, RCR, SMT, Honda CR80, CR85, Simson
Lameli ventil Moto Tassinari V-Force 3 - Aprilia RS, RX, SX, Derbi Senda, GPR, Gilera GCM, RCR, SMT, Honda CR80, CR85, Simson
Prejemniki :
* Zahtevana polja
ali Prekliči
V-Force podjetja Moto Tassinari že več kot 15 let veljajo za "orožje" na področju dvotaktnega uglaševanja motorja . Edinstvena konstrukcija podvoji vstopno površino v primerjavi z običajnim membranskim blokom. To ima za posledico opazne prednosti:
1. Sama membrana se za enak pretok zraka kot običajni membranski blok premakne le za polovico toliko. To skrajša čas odpiranja in zapiranja trombocitov. Ta učinek postane izjemno učinkovit, zlasti pri visokih hitrostih.
2. Točka 1 povzroči manj obremenitve in obrabe membran, kar posledično povzroči daljšo življenjsko dobo.
3. V valju je dosežena veliko boljša stopnja polnjenja in s tem večja moč motorja. Kombinacija kratkih odpiralnih in zapiralnih časov z dvojnim prečnim prerezom na koncu privede do boljše krivulje navora: Kot da bi se kombinirale prednosti tankih in debelih membranskih plošč.
Druga točka, ki govori o bloku trstičnih ventilov V-Force, je zasnova brez vijaka. Odpravlja nevarnost popuščanja vijakov na območju sesanja in preprečuje poškodbe motorja.
Montaža zahteva manjša rezkalna dela, tako da se blok prilega ohišju motorja. Za večje membransko telo mora biti nekaj prostega prostora. Ta trud se splača!
Primerno za Derbi motorje EBE, EBS, D50B0 in Honda Motocross CR80, CR85.